דומינו'ס פיצה משיקה את ה-Volcano

הלהיט החדש של דומינו'ס לקיץ, בתזמון מדויק לקראת עונת הכדורגל ## פיצה שבמרכזה הר געש עם לבת גבינות חמה ומבעבעת ## ויש גם מבצע...   

יורם מארק-רייך 

אתר כדאי לדעת

צילומים: יח"צ

טירןף הכדורגל בעיצומו, ופיצה דומינו'ס לא ישבה בחיבוק ידיים. אם חשבתם שאין כבר מה לחדש בעולם הפיצות, אז הנה באה ה- Volcano - הפיצה היחידה המציעה הר לבה מתפרץ (דיפ גבינות מובנה במרכז הבצק העובר תנור) של גבינות מבעבעות, לחווית טעם עשירה במראה ייחודי.   

פיצה Volcano מוגשת ללא תוספות על מנת לתת במה ללבת הגבינות העשירה והמושחתת שבפנים, אך ניתן להוסיף תוספות שונות לפי טעם הלקוח. פיצה Volcano מציעה מראה ייחודי, מעורר חך, כשתוספת הדיפ במרכז הפיצה מדמה למעשה התפרצות הר געש וולקני. את הפיצה מומלץ לטבול, בין טעימה לטעימה, בלבת הגבינות הרותחת על מנת לקבל טעם גבינתי מבטיח ומרקם עשיר. 

פיצה Volcano מושלמת לחלוקה עם חברים ובני משפחה, במיוחד לקראת ערבי הצפייה המשותפים הצפויים לנו במהלך משחקי היורו בחודשי הקיץ. את הפיצה החדשה אפשר למצוא בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. 

מחיר פיצה Volcano משפחתית יעמוד על 81.90 ₪, או כחלק מארוחה משפחתית, עם פיצה משפחתית קלאסית, במחיר של 65 ₪ לכל פיצה (130 ₪ בסה"כ). הפיצה נמכרת הן באיסוף עצמי והן במשלוחים.