צבע אדום / אדוה זילברשטיין-חכם / הוצאה עצמית

צבע אדום

אדוה זילברשטיין-חכם / הוצאה עצמית

ספר חדש המסייע להורים ולילדים להתמודד עם המצב, שבו נתנונה מדינת ישראל מאז ה-7 באוקטובר 2023. הספר מיועד לילדים, הורים, אנשי חינוך, מורות, מורים וגננות ועוד הנותן בידיהם כלי להתמודד עם המצב. 

הספר  עוסק בהתנהלותה של משפחה בזמן המלחמה, החל מהרגע בו נשמעת האזעקה. בספר משולבים כלים  טיפוליים מעולם הפסיכותרפיה המעניקים בשעת מצוקה כלים ודרכים להורים ולמחנכים שיסייעו להם להתמודד ולעזור לילדיהם ברגעים קשים ומורכבים אלה, מה ניתן לעשות, כיצד ניתן להעביר את הזמן בצורה המיטבית וגם תוך למידה לבאות. 

בספר מתוארת משפחה החווה אזעקה, בני המשפחה רצים לממ"ד, מפחדים, דואגים, חוששים ומתלבטים מה עושים ברגעים הללו. איך מתנהגים ומתנהלים בכלל בזמן אזעקה. כיצד מתמודדים עם החרדה והחששות מהלא נודע, אם יהיו פיצוצים וקולות של בומים בגלל ירי הטילים על בתינו, ומעבר לסיפור כולל הספר את הכלים שיכולים לסייע להורים (וכמובן לילדים) להתמודד עם מצב המלחמה השורר במדינה. 

ד"ר אדוה זילברשטיין-חכם היא פסיכותרפיסטית, מטפלת רגשית, קוגניטיבית, התנהגותית (CBT)ןמומחית לחינוך מיוחד ולקויות התפתחותיות. היא מרצה במוסדות להשכלה גבוהה, בהם בחוג לחינוך מיוחד של אוניברסיטת חיפה, המכללה האקדמית "תל חי" שליד קריית שמונה וראש החוג לשעבר, בחוג לחינוך מיוחד בקמפוס לחדשנות בחינוך בקצרין (מכללת "תל חי"). היא מובילה יוזמות בחינוך המיוחד, ביניהן שילוב תלמידים עם צרכים שונים ומיוחדים במערכת החינוך ובקהילה ועוד.

כל הכנסות מהספר תרומה לקהילה, באמצעות עמותת 'יד עזר לחבר'.

כריכה קשה, 74 ש"ח.